stfu kid
stfu kid
Last edited by Salpic; 12-21-2010 at 07:16 PM.
Account banned.
You are such an idiot,
da msn pls
Lieselotje
Hoi, ik ben Lieselotje, en wat ik jullie nu ga vertellen is waar gebeurd.
Zoals je misschien wel kunt zien ben ik een callgirl, een lief, schattig meisje wat haar geld moet verdienen door zichzelf te verkopen aan grote boze mannen met nog grotere ... plannen.
Op een dag is er echter iets gebeurd wat mij altijd is bijgebleven...
Het was een gewone zondagmiddag, het was herfst, links en rechts vielen er blaadjes en tampons van de bomen. Ik pikte een klant op achter het station, een keurig geklede heer, meer dan de kleding was om huidskleurredenen niet zichtbaar.
Gek als ik was besloot ik om deze klant toch mee te nemen naar mijn paddenstoel zodat ik hem voor kon stellen aan Grote Smurf. Het heeft echter nooit zo ver mogen komen, voordat wij mijn paddenstoel hadden bereikt had deze klant mijn handtas al bemachtigd en was met mijn geld van de bakfiets gesprongen, zo een donker steegje in. En zie hem daar maar eens te vinden zonder gebruik te maken van een emmer witte verf...
Daarom ben ik deze campagne op last van de overheid gestart, doe ook mee en plaats de volgende afbeelding in je signature:
Mijn lievelingsgedicht
Lieselotje ging uit varen,
Met haar tampon naar Zuidlaren,
De zwarte pikkedief was recht, de zwarte pikkedief was krom,
Nooit kwam haar gestolen portemonnee weerom
Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven,
Waar is haar portemonnee toch gebleven?
Hij is niet hier, hij is niet lam,
Hij is samen met de zwarte eigenaar in het zuiden van Amsterdam!
this acc is shiit rofl only 2 sgs are useful, the rest is useless anyway enjoy ur ban
Enjoy, your nice ban. BB![]()
"Gentlemen?"
]̴̧̫͓̺̺̱̞̟̜̟̫͎̮̮̝̠̗̤̰̠̱͉͍̗̗̟̱̥͉ͭ̍ͨ̿ͬ́́͟͞͞ó͗̒́̒ͦͣͤͮ ͔͓̫̲̘̿̊̀́͜͡͠n͛ͨ̐̐̌ͤ͐͒̓́͂ ̴̨͈͎ ̻̙͚͈̣̺̪ͅe̸̡ͩ̋́̇̂ ̧̘͔͈͍ ̃/
Lieselotje
Hoi, ik ben Lieselotje, en wat ik jullie nu ga vertellen is waar gebeurd.
Zoals je misschien wel kunt zien ben ik een callgirl, een lief, schattig meisje wat haar geld moet verdienen door zichzelf te verkopen aan grote boze mannen met nog grotere ... plannen.
Op een dag is er echter iets gebeurd wat mij altijd is bijgebleven...
Het was een gewone zondagmiddag, het was herfst, links en rechts vielen er blaadjes en tampons van de bomen. Ik pikte een klant op achter het station, een keurig geklede heer, meer dan de kleding was om huidskleurredenen niet zichtbaar.
Gek als ik was besloot ik om deze klant toch mee te nemen naar mijn paddenstoel zodat ik hem voor kon stellen aan Grote Smurf. Het heeft echter nooit zo ver mogen komen, voordat wij mijn paddenstoel hadden bereikt had deze klant mijn handtas al bemachtigd en was met mijn geld van de bakfiets gesprongen, zo een donker steegje in. En zie hem daar maar eens te vinden zonder gebruik te maken van een emmer witte verf...
Daarom ben ik deze campagne op last van de overheid gestart, doe ook mee en plaats de volgende afbeelding in je signature:
Mijn lievelingsgedicht
Lieselotje ging uit varen,
Met haar tampon naar Zuidlaren,
De zwarte pikkedief was recht, de zwarte pikkedief was krom,
Nooit kwam haar gestolen portemonnee weerom
Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven,
Waar is haar portemonnee toch gebleven?
Hij is niet hier, hij is niet lam,
Hij is samen met de zwarte eigenaar in het zuiden van Amsterdam!
idiot
BedIntruders Clan Movie!
(\__/)~tik tok underclock, baby blow your pc up
(='.'=)
Quit GunZ as in 5-06-2011. Thank you
SORRY, I AM BACK FOR TOURNAMENT. PCE BROS
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)